برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

افقی با تصویر کامل

بازاریابی اجازه ای و تفاوت آن با بازاریابی وقفه ای

بازاریابی اجازه ای قدرت را به مصرف کننده منتقل می کند. اینکه مصرف کننده اجازه بدهد تا شما اطلاعات محصول خود را به وی بدهید، به تصمیم او بستگی دارد. این فعالیت به تنهایی با بازاریابی وقفه ای سنتی در تقابل است.

مصرف کنندگان شما تنها می توانند بر روی چیز که اجازه داده اند تمرکز کنند. اگر آنها را با مواد بازاریابی بیشماری بمباران کنید، می تواند باعث دلزدگی از آگهی شود. تنها چیزی که باید انجام دهید این است مخاطبین خود را کمتر برنجانید. مگر اینکه از تجربه کاربری بد خوشحال شوید!!!!
بازاریابی اجازه ای، بهره وری هرگونه استراتژی بازاریابی را با نشانه گیری روی مشتریان بالقوه ای که احتمال بیشتری برای تعامل دارند، افزایش می دهد. همچنین به مخاطبان شما فرصتی برای انتخاب می دهد. با ارائه اطلاعات خاصی مانند نام، آدرس ایمیلیا شماره تلفن، مصرف کننده به شما اجازه می دهد تا از اطلاعات موجود در برابر محتوای ارزشمندی مانند کتاب الکترونیکی یا مقاله استفاده کند.

 

خرید Galaxy S22 Ultra 5G
سامسونگ Galaxy S22 Ultra 5G با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و فوق قدرتمند به‌عنوان پرچمدار شرکت سامسونگ در تاریخ 9 فوریه سال 2022 معرفی شد.
اطلاعات بیشتر

 

نمونه هایی از بازاریابی اجازه ای

نمونه های بازاریابی اجازه ای در همه جا هستند، اگرچه ممکن است متوجه آنها نشوید. فعالیت رسانه های اجتماعی مصرف کننده (پسندها، علاقه مندی ها و اشتراک ها) یکی از جنبه های هدف گذاری اجازه ای است. این فعالیت علاقه را نشان می دهد و در بازاریابی اجازه ای این همان چیزی است که به آن نیاز دارید. به عنوان مثال، اگر یک مصرف کننده یک پست را در صفحه یک برند لایک کند، احتمالا در آینده تمایل بیشتری برای تعامل با محتوای این برند از خود نشان خواهد داد.

اشتراک ها نیز گونه ای از بازاریابی اجازه ای در نظر گرفته می شوند. اگر کاربر با دریافت خبرنامه یا عضویت در یک پادکست یا کانال YouTube موافقت کند، باید حداقل بخشی از اطلاعات تماس خود (معمولا یک آدرس ایمیل) را ارائه دهد. هر یک از این اقدامات یک علامت واضح را در مورد منافع مشتری بالقوه ارائه می دهد و به برند شما نیز اجازه جلب توجه وی را خواهد داد.